ახალი ამბები
რეფორმის შემდეგ საქალაქთაშორისო ტრანსპორტის მძღოლები სამედიცინო შემოწმებას გაივლიან
სამგზავრო გადაყვანის რეფორმის ფარგლებში დაგეგმილ ღონისძიებებზე „პარტნიორობა საგზაო უსაფრთხოებისთვის“ ხელმძღვანელმა ირაკლი იზორიამ ისაუბრა.

მისი ინფორმაციით, მას შემდეგ, რაც პარლამენტი „საავტომობილო ტრანსპორტის შესახებ“ კანონში შესატან ცვლილებებს მიიღებს, ყოველი განვლილი 4.5 საათის შემდეგ საქალაქთაშორისი ტრანსპორტის მძღოლმა მინიმუმ 45 წუთი უნდა დაისვენოს. გარდა ამისა, მძღოლები სამედიცინო შემოწმებას გაივლიან, მოიაზრება ალკოტესტზე შემოწმებაც.

ამასთან, სასამართლოს თანხმობის გარეშე სახმელეთო ტრანსპორტის სააგენტოს ექნება შესაძლებლობა ადგილზე მივიდეს და ნახოს რა მდგომარეობაშია ავტოსადგური, რომლის ადგილმდეგაბრეობას მუნიციპალიტეტი განსაზღვრავს და რომელიც გარკვეულ სტანდარტებს უნდა პასუხობდეს.

"ამ ყველაფერს ემატება გარკვეული მოთხოვნები ავტოსადგურების მიმართ. ეს არის სამედიცინო ოთახის არსებობა, მძღოლის შემოწმება, იგეგმება ბილეთების სისტემის შემოღება. შესაძლებელი იქნება გასვლის თარიღის ონლაინ დაჯავშნა.

უსაფრთხოების სტანდარტებთან დაკავშირებით, დამატებით ჩანართები იქნება. აუცილებელი იქნება ტექნიკური ინსპექტირების გავლა, ამასთან, ავტომობილი უნდა აკმაყოფილებდეს მიღებულ სტანდარტს, მაგალითად, სატვირთო ავტომობილი არ უნდა იყოს გადაკეთებული, ხელოვნურად არ უნდა იყოს დამონტაჟებული სავარძლები. ამასთან, უშუალოდ მძღოლის რეჟიმი გაკონტროლდება. ევროპული რეგულაციით, ყოველი 4.5 საათის შემდეგ მძღოლმა მინიმუმ 45 წთ, ნახევარი საათი უნდა დაისვენოს და დღეს ამის შემოწმებას ვერ ვახერხებთ.

ტაქოგრაფიის სისტემის ამოქმედება საერთაშორისო გადამზიდავებსა და მძღოლებზე სავალდებულოა, თუმცა ადგილობრივზე არა. ეს აუცილებლად სავალდებულო იქნება და მძღოლის გადაღლილობის თავიდან აცილებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება“,- განმარტა ირაკლი იზორიამ ჟურნალისტებთან.

ეკონომიკის მინისტრის ლევან დავითაშვილის ინფორმაციით, „საავტომობილო ტრანსპორტის შესახებ“ კანონში შესატანი ცვლილებები მზადაა და ის რამდენიმე პუნქტს ითვალისწინებს. როგორც მინისტრმა მთავრობის სსხდომის შემდეგ ბრიფინგზე განაცხადა, პაკეტი ქვეყნის შიდა რეგულარული სამგზავრო გადაყვანის რეფორმების ფარგლებში შემუშავდა.

დავითაშვილის განმარტებით, რეფორმა გულისხმობს ავტოსადგურების სერტიფიცირებას, ასევე სამგზავრო ტრანსპორტისთვის უსაფრთხოებისა და კომფორტის მოთხოვნების განსაზღვრას.




Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში სხვადასხვა ინფრასტრუქტურული პროექტის განხორციელება აქტიურად მიმდინარეობს.
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში საბავშვო ბაღების მშენებლობა-რეაბილიტაცია აქტიურად მიმდინარეობს.
„ქეა კავკასია“ ახორციელებს პროექტს ,,ფერმერთა საველე და ბიზნეს სკოლა“(FFBS), რომელიც მიზნად ისახავს მცირე და საშუალო მეწარმეების შემოსავლის, მოგებისა და მედეგობის გაზრდას, გენდერულად ტრანსფორმაციული და კლიმატ-
ამავე კატეგორიაში
დღის სიახლეები
22 / ნოემბერი 2024
ზუგდიდის ბულვარში, ზვიად გამსახურდიას ბიუსტთან, აქცია მიმდინარეობს. იქ შეკრებილი მოქალაქეები საპარლამენტო არჩევნების შედეგებს აპროტესტებენ და ხელახალი არჩევნების ჩატარებას მოითხოვენ.
22 / ნოემბერი 2024
პირველი დეკემბრიდან გზის ცალკეულ მონაკვეთებზე სატრანსპორტო საშუალების ზამთრის საბურავებით მოძრაობა სავალდებულოა.
22 / ნოემბერი 2024
აფხაზი ოპოზიციონერები მოითხოვენ, რომ დე ფაქტო რესპუბლიკის ე.წ. პარლამენტმა განსახილველად გაიტანოს და „წერტილი დასვას“ რუსეთთან საინვესტიციო შეთანხმების საკითხში.
ოდაბადეშ კინოხონი
21 / ნოემბერი 2024
დადიანების სასახლეთა საგანძური
მთავარი საინფორმაციო გამოშვება
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
ამინდი
ზუგდიდი 17 °C
img
სოხუმი 15 °C
img
ფოთი 15 °C
img
მესტია 5 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.