რუბრიკები
ინტერნეტ რეკლამით ყველაზე მეტ მოგებას "გუგლი" და "ფეისბუქი" ნახულობენ
eMarketer-ის მონაცემებით, 2014 წელს ინტერნეტ რეკლამამ "გუგლის" სარეკლამო შემოსავლის 31,10 პროცენტი შეადგინა, რეკლამის დამკვეთთა რაოდენობამ კი 4 მილიონს მიაღწია. 
"ფეისბუქის" დამფუძნებლის მარკ ცუკერბერგის განცხადებით, სოციალურ ქსელს დღესდღეობით 2 მილიონი რეკლამის დამკვეთი ჰყავს. მისივე თქმით, გასულ წელს "ფეისბუქს" 500 ახალი რეკლამის დამკვეთი შეემატა. 

Adweek-ის ინფორმაციით, გასული წლის მეოთხე კვარტალში ინტერნეტ რეკლამიდან შესულმა მოგებამ "ფეისბუქისთვის" 3,6 მილიარდი როლარი შეადგინა, რაც დაახლოებით 60 პროცენტით მეტია 2013 წლის მეოთხე კვარტლის მონაცემებთან შედარებით. 

"გუგლსა" და "ფეისბუქს" მკვეთრად ჩამორჩება "ტვიტერი", რომლის რეკლამის დამკვეთთა რაოდენობა მხოლოდ 60 ათასია. 

თუმცა, "ტვიტერის" წარმომადგენელთა განცხადებით, მიმდინარე წელს მათ უკვე მოიზიდეს მსხვილი ბრენდები, რომლებიც თანახმა არიან რეკლამა განათავსონ "ტვიტერზე". 

eMarketer-ის ცნობით, საშუალოდ "ტვიტერზე" თითო რეკლამის დამკვეთი 21 ათას დოლარს იხდის. ამ მხრივ, შედარებით დაბალი მაჩვენებელი აქვთ "ფეისბუქსა" და "გუგლს" - შესაბამისად 16 ათასი და 7 ათასი დოლარი. 
Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
ზუგდიდის დიაგნოსტიკურ ცენტრ “ჯან-მედის” გინეკოლოგიური განყოფილება ტექნიკური და პროფესიული განვითარების ახალ ეტაპზე გადავიდა. კლინიკაში დამონტაჟდა უახლესი თაობის დიაგნოსტიკური აპარატი - კოლპოსკოპი.
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
სტატია
ოდაბადეშ კინოხონი
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
«« ივნისი 2025 »»
262728293031 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 123456
ამინდი
ზუგდიდი 17 °C
img
სოხუმი 15 °C
img
ფოთი 15 °C
img
მესტია 5 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.