მალე Facebook-ის მობილური აპლიკაციის მომხმარებლებს შესაძლოა ახალი დიზაინი დაგხვდეთ. სოციალური ქსელი სატესტო რეჟიმში უშვებს ახალ ვიზუალურ დიზაინს, რომელსაც Profiel Picture-ი მარცხნიდან ცენტრში გადააქვს, ხოლო ქავერ-ფოტოს ოდნავ აპატარავებს.
როგორც Facebook-ის წარმომადგენელმა განაცხადა, მომხმარებლების გარკვეულ რაოდენობას მართლაც დახვდებათ განახლებული გვერდი. სოციალური ქსელის ამ ნაბიჯის მიზანია პირად გვერდებზე ინფორმაციის განთავასების ოპტიმიზაციისა და ვიზუალურად დახვეწილი ფორმების მიღწევა.
მასალის გამოყენების პირობები