ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის საკრებულოში დღეს ადმინისტრაციულ წარმოებაში მიიღეს წესი, რომლის თანახმადაც მერიისა და საკრებულოს ავტოპარკის
კლასიფიკაცია და გადანაწილება უნდა მოხდეს.
ინიციატივა იურიდიულ, სამანდატო და ადამიანის უფლებათა დაცვის საკითხთა კომისიის თავმჯდომარეს სანდროს სორდიას ეკუთვნის. მის მიერ ინიცირებული დადგენილების პროექტის მიხედვით, ავტომობილები უნდა ემსახურებოდეს მერს, მის მოადგილეებს, საკრებულოს თავმჯდომარესა და მის მოადგილეებს. რაც შეეხება სხვა საჯარო მოხელეებს, პროექტის თანახმად, სამორიგეო ავტომობილების რაოდენობა ასე უნდა განისაზღვროს:
100 საშტატო რიცხოვნობამდე დაწესებულების შემთხვევაში 1 ავტომობილი ყოველ 25 საშტატო ერთეულზე, ხოლო ყოველ დანარჩენ 50 საშტატო ერთეულზე დამატებით 1 ავტომობილი.
„ჩვენ დადგენილებით ვავალდებულებთ ზუგდიდის მერიასაც, რომ მის დაქვემდებარებულ ააიპ-ებსაც იგივე სტანდარტების აქტი დაუწესოს. ამ დოკუმენტიც დამტკიცებით, ზუგდიდის მერიასა და საკრებულოში, მაქსიმუმ 9 სამორიგეო და 6 პერსონალური ავტომობილი დარჩება. დადგენილების პროექტს იურიდიული კომისიის წევრებმა მხარი ერთხმად დაუჭირეს. რა თქმა უნდა, გავივლით ყველა შესაბამის პროცედურას და შემდეგ გავიტანთ საკრებულოს სხდომაზე“, - გვითხრა სორდიამ.
დადგენილებით განსაზღვრულია ავტომობილების კლასიც. მაგალითად, პირველი კლასის ავტომობილებით (მსუბუქი ავტომობილის მაქსიმალური ღირებულება 21 ათასი, ხოლო მსუბუქი მაღალი გამავლობის ავტომობილის - 26 ათას ხუთას დოლარს არ უნდა აღემატებოდეს) მუნიციპალიტეტის მერმა და საკრებულოს თავმჯდომარემ უნდა ისარგებლონ, მეორე კლასის ავტომობილებით კი მათმა მოადგილეებმა, თუმცა აღნიშნული კლასის ავტომობილები სამორიგეოც იქნება (მაქსიმალური ღირებულება მსუბუქი ავტომობილებისათვის 16 ათას 800 დოლარით, მსუბუქი მაღალი გამავლობის ავტომობილებისათვის 24 ათას 300 დოლარით განისაზღვრება), საჯარო მოხელეები ასევე, მესამე კლასის ავტომობილებს გამოიყენებენ ( ღირებულება 15 ათას 400 დოლარის ფარგლებში უნდა იყოს).
სანდრო სორდიამ რადიო „
ათინათს“ უთხრა, რომ მთავრობის დადგენილებით იხელმძღვანელა, რაც იმას ნიშნავს, რომ მთავრობის დადგენილებაში განსაზღვრული მეორე, მესამე და მეოთხე კლასის ავტომობილები მის მიერ ინიცირებულ პროექტში პირველი, მეორე და მესამე კლასის იდენტურია.
ამასთან, დადგენილებით რეკომენდაცია ეძლევა მერიას, რომ საწვავის ლიმიტის შესახებ სამართლებრივ აქტში ცვლილებები შევიდეს და აღნიშნული ლიმიტები სამორიგეო მანქანების ფუნქციონირების უზრუნველსაყოფად მიემართოს.
დღესვე საკრებულოს თავმჯდომარემ მამუკა წოწერიამ განმარტა, რომ მერიამ საწვავის ლიმიტი უკვე შეამცირა, რაც, მისი მტკიცებით, ყოველწლიურად 80 ათასი ლარის ეკონომიის შესაძლებლობას იძლევა.
„ეს იქნება მნიშვნელოვანი ნაბიჯი, რომელიც განსაზღვრავს მანქანების კლასს, მოძრაობი წესებსა და მიმართული იქნება ეკონომიურობისკენ. დარჩება მხოლოდ ის აუცილებელი ავტომობილები, რაც საჭიროა მერიის ან საკრებულოს სრულყოფილი ფუნქციონირებისთვის. დანაჩენი ადმინისტრაციული ხარჯი კი მინიმალურამდე დავა“, - თქვა წოწერიამ.
ამჟამად ზუგდიდის მერიისა და საკრებულოს ბალანსზე (გარდა ააიპ-ებისა) სორდიას ინფორმაციით, 23 ავტომობილი ირიცხება.
მასალის გამოყენების პირობები