ახალი ამბები
ჩვენ ანაკლიაში ახალ პორტს ვავითარებთ და ეს არის ჩვენთვის პრიორიტეტი, - ირაკლი ღარიბაშვილი
ჩვენ ღრმაწყლოვანი პორტი გვექნება, რომელიც ზღვის აღმოსავლეთ სანაპიროზე იქნება განთავსებული, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ - მინისტრმა "აბრეშუმის გზის ფორუმზე" სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.

ირაკლი ღარიბაშვილმა დასძინა, რომ შავ ზღვაში გააქტიურდება საბორნე მიმოსვლა, რომელიც საქართველოს რუმინეთსა და ბულგარეთთან დააკავშირებს და საერთაშორისო ტრანსპორტირებას გააძლიერებს.

მისივე თქმით, საქართველოს, როგორც "რეგიონული ცენტრის პოზიციის ქვეყნის" მიზანია, ფართომასშტაბიანი ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელება.

"ჩვენ ანაკლიაში ახალ პორტს ვავითარებთ, ეს არის ღრმაწყლოვანი პორტი და ეს არის ჩვენთვის პრიორიტეტი, ჩვენი როგორც საზღვაო ქვეყნის კონკურენტუნარიანობისთვის და ეს მწვანე ველი, თუ მწვანე სფერო ნამდვილად უზრუნველყოფს იმას, რომ ჩვენ ღრმაწყლოვანი პორტი გვექნება, რომელიც ზღვის აღმოსავლეთ სანაპიროზე იქნება განთავსებული და ნამდვილად, ეს იქნება იმის შესაძლებლობა, რომ ყოველწლიურად 100 მილიონი კონტეინერის გადაზიდვა მოხდეს" , - აღნიშნა პრემიერ - მინისტრმა.

საქართველოს ეკონომიკის მინისტრმა ლევან დავითაშვილმა "აბრეშუმის გზის ფორუმზე" ჟურნალისტებთან საუბრისას ასევე განაცხადა, რომ ანაკლიის პროექტის პირველი ეტაპი დასრულდა და ახლა პროექტში ორი ფინალისტია.

მისივე თქმით, ხელისუფლება პატივს სცემს სტრატეგიული მოკავშირეების მოსაზრებებს, მაგრამ გადაწყვეტილებებს საქართველოს ინტერესებიდან გამომდინარე მიიღებს.

ჩვენ ანაკლიაში ახალ პორტს ვავითარებთ და ეს არის ჩვენთვის პრიორიტეტი, - ირაკლი ღარიბაშვილი

ჩვენ ღრმაწყლოვანი პორტი გვექნება, რომელიც ზღვის აღმოსავლეთ სანაპიროზე იქნება განთავსებული, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ - მინისტრმა "აბრეშუმის გზის ფორუმზე" სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.

ირაკლი ღარიბაშვილმა დასძინა, რომ შავ ზღვაში გააქტიურდება საბორნე მიმოსვლა, რომელიც საქართველოს რუმინეთსა და ბულგარეთთან დააკავშირებს და საერთაშორისო ტრანსპორტირებას გააძლიერებს.

მისივე თქმით, საქართველოს, როგორც "რეგიონული ცენტრის პოზიციის ქვეყნის" მიზანია, ფართომასშტაბიანი ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელება.

"ჩვენ ანაკლიაში ახალ პორტს ვავითარებთ, ეს არის ღრმაწყლოვანი პორტი და ეს არის ჩვენთვის პრიორიტეტი, ჩვენი როგორც საზღვაო ქვეყნის კონკურენტუნარიანობისთვის და ეს მწვანე ველი, თუ მწვანე სფერო ნამდვილად უზრუნველყოფს იმას, რომ ჩვენ ღრმაწყლოვანი პორტი გვექნება, რომელიც ზღვის აღმოსავლეთ სანაპიროზე იქნება განთავსებული და ნამდვილად, ეს იქნება იმის შესაძლებლობა, რომ ყოველწლიურად 100 მილიონი კონტეინერის გადაზიდვა მოხდეს" , - აღნიშნა პრემიერ - მინისტრმა.

საქართველოს ეკონომიკის მინისტრმა ლევან დავითაშვილმა "აბრეშუმის გზის ფორუმზე" ჟურნალისტებთან საუბრისას ასევე განაცხადა, რომ ანაკლიის პროექტის პირველი ეტაპი დასრულდა და ახლა პროექტში ორი ფინალისტია.

მისივე თქმით, ხელისუფლება პატივს სცემს სტრატეგიული მოკავშირეების მოსაზრებებს, მაგრამ გადაწყვეტილებებს საქართველოს ინტერესებიდან გამომდინარე მიიღებს.

სექტემბერში ეკონომიკის მინისტრმა განაცხადა, რომ ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ასაშენებლად პროექტის პარტნიორის შერჩევის მეორე ეტაპზე ორი კომპანია გადავიდა, მათგან ერთი - შვეიცარიულ-ლუქსემბურგული, მეორე კი ჩინურ - სინგაპურული კონსორციუმია. ლევან დავითაშვილის ინფორმაციით, განაცხადი სულ ოთხმა კომპანიამ შემოიტანა.

ანაკლიის პორტის სახელმწიფო თანამონაწილეობით აშენების გადაწყვეტილება ირაკლი ღარიბაშვილმა გასული წლის დეკემბერში მიიღო.

მთავრობის ინფორმაციით, ინტერესთა გამოხატვის შედეგად შერჩეულ ინვესტორთან ერთად დაფუძნდება ერთობლივი კომპანია, სადაც დაგეგმილია, რომ სახელმწიფო იქნება 51 პროცენტის მფლობელი, ხოლო კერძო პარტნიორი - 49 პროცენტის მფლობელი.

ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტს, რომელიც ანაკლიის განვითარების კონსორციუმს უნდა აეშენებინა, პირველი გემები 2020 წლის ბოლოს უნდა მიეღო, თუმცა, სახელმწიფომ მასთან კონტრაქტი გაწყვიტა.








Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
ბევრი ადამიანი ცხოვრების სხვადასხვა ეტაპზე აწყდება კბილების არასწორი დგომის, ან თანკბილვის დარღვევის პრობლემას. ეს დეფექტები არ არის მხოლოდ ესთეტიკური ნაკლი;

6000 წელზე მეტია, რაც ცხენი და ადამიანი თანაგუნდელები არიან.

უმეტესობა ჩვენგანი სახლში ყოფნისას დღის უმეტეს ნაწილს მისაღებ ოთახში ატარებს.

სტატია
დღის სიახლეები
16 / ოქტომბერი 2025
მეგრელი ადამიანის ყოფაში ერთი, თითქოს უმნიშვნელო ნაგებობა, ფაცხა მთელი კულტურის, ტრადიციისა და რწმენის მატარებელი იყო. ფაცხა არ იყო მხოლოდ თავშესაფარი, ის იყო სატკივარის, სიხარულის, საწყისის და დასრულების ადგილი.
09 / ოქტომბერი 2025
დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,,ილორობაზე", ერთ-ერთ ყველაზე ძველ და უჩვეულო დღესასწაულზე, რომელიც განსაკუთრებული მნიშვნელობით გამოირჩეოდა დასავლეთ საქართველოში , კერძოდ სამეგრელოში.
03 / ოქტომბერი 2025
ბევრი ადამიანი ცხოვრების სხვადასხვა ეტაპზე აწყდება კბილების არასწორი დგომის, ან თანკბილვის დარღვევის პრობლემას. ეს დეფექტები არ არის მხოლოდ ესთეტიკური ნაკლი;
დილის ჩართვა
ოდაბადეშ კინოხონი
16 / ოქტომბერი 2025
დადიანების სასახლეთა საგანძური
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
«« ოქტომბერი 2025 »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
ამინდი
ზუგდიდი 17 °C
img
სოხუმი 15 °C
img
ფოთი 15 °C
img
მესტია 5 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.