„საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს” დაკვეთით ჩატარებული გამოკითხვის თანახმად, რესპონდენტების, დაახლოებით, მეოთხედი ფიქრობს, რომ 2017 წელს არჩეული მერები
და საკრებულოები მოქალაქეების ინტერესებს არ გამოხატავენ.
ამავე ინფორმაციით, გამოკითხული მოქალაქეების მხოლოდ 33% მიიჩნევს, რომ მერი საქმიანობის დროს მოქალაქეთა ინტერესებს ეყრდნობა, საპირისპირო მოსაზრება აქვს გამოკითხულთა 25%-ს.
საკრებულოების შემთხვევაში რესპონდენტების აზრი თანაბრად გაიყო - 27%-მა გამოავლინა როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი დამოკიდებულება წარმომადგენლობითი ორგანოების მუშაობასთან დაკავშირებით.
არასამთავრობო ორგანიზაციის მიერ გამოქვეყნებული ინფორმაციით, წინა წელს ჩატარებული ანალოგიური გამოკითხვით, ადგილობრივ თვითმმართველობებს გაცილებით არასასურველი შედეგები ჰქონდათ - 2018 წელს, მერების შემთხვევაში, გამოკითხულთა მხოლოდ 26%, საკრებულოების შემთხვევაში კი 22% ფიქრობდა, რომ მუნიციპალიტეტების აღმასრულებელი და წარმომადგენლობითი ორგანოები მოქალაქეთა ინტერესებს გამოხატავდნენ.
„კომუნალური სერვისების მიწოდების თვალსაზრისით, გამოკითხულთა ყველაზე დიდ უკმაყოფილებას ქუჩების კეთილმოწყობის, პარკების, სკვერებისა და ზოგადად, გამწვანებისა და მიუსაფარი ცხოველების მოუგვარებელი პრობლემები იწვევს. ამასთან, შემცირებულია საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მუშაობის დადებითად შეფასების მაჩვენებელი: 2018 წელს გამოკითხულთა 41% კმაყოფილი იყო მუნიციპალური ტრანსპორტით, 2019 წელს კი იმავე კითხვაზე ანალოგიურად მხოლოდ 37%-მა უპასუხა. წინა წლის მონაცემებთან შედარებით, გაზრდილია იმ მოქალაქეთა რაოდენობა, რომლებიც კმაყოფილები არიან წყალმომარაგებისა და საყოფაცხოვრებო ნარჩენების გატანის მომსახურებებით მუნიციპალიტეტებში. მოსახლეობის კმაყოფილებას ყველაზე მეტად ელექტროენერგიისა და გაზმომარაგების სისტემების მუშაობა იწვევს“, - აღნიშნულია TI-ის კვლევაში.
2 087 რესპოდენტის გამოკითხვა „საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს” დაკვეთით, „კავკასიის კვლევითი რესურსების ცენტრმა” 2019 წლის 20 თებერვლიდან 5 მარტის ჩათვლით ჩაატარა და მისი ცდომილება 2.3%-ს შეადგენს.
მასალის გამოყენების პირობები