რეგიონი
ზუგდიდელი მოსწავლეების 8%-სთვის ინტერნეტი ხელმიუწვდომელი იყო
ზუგდიდის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ინფორმაციით, ონლაინ გაკვეთილებს მოსწავლეების 92% ესწრებოდა. რესურსცენტრის ხელმძღვანელის კახა ფარცვანიას თქმით, დარჩენილი 8%, ძირითადად, სოფლის სკოლების მოსწავლეებზე მოდის.

„ინტერნეტის გარეშე დარჩენილ მოსწავლეებს მასწავლებლები ტელეფონის საშუალებით უკავშირდებოდნენ და ტელესკოლის გაკვეთილების შედეგების უკუკავშირს იღებდნენ. მოსწავლეების ჩართულობა თავიდან იყო მაღალი. ბოლოსკენ იკლო, თუმცა ეს კლება არ იყო მნიშვნელოვანი. ვფიქრობ, ამაზე გავლენა საგანგებო მდგომარეობის დასრულებამ იქონია, მშობლები დაუბრუნდნენ სამსახურებს და ბავშვებს, ასევ ვთქვათ, არავინ უწევდა კონტროლს“, - აღნიშნა მან.

შესაბამის კითხვაზე კახა ფარცვანია პასუხობს, რომ მუშაობენ ინტერნეტის საკითხზე, რათა ის თითოეული მოსწავლისთვის ხელმისაწვდომი იყოს.

„არ ვზივართ გულხელდაკრეფილები, როგორც სამინისტრო, ასევე ჩვენ, ადგილობრივ დონეზე განვიხილავთ სხვადასხვა შესაძლებლობას. შეიძლება მოხდეს ინტერნეტ პაკეტების შეძენა იმ მოსწავლეებისთვის, თუ ამის საჭიროება იქნება“, - ამბობს ის.

რესურსცენტრის ხელმძღვანელი ონლაინ გაკვეთილების დადებით და უარყოფით მხარეებზე საუბრობს და ამბობს, რომ საბოლოო ჯამში, ონლაინ რეჟიმში გაკვეთილების სრულყოფილად ჩატარება შეუძლებელია.

„ყველაფერს აქვს თავისი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. დადებითი იყო ის, რომ მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმაც გაითავისეს ტექნოლოგიების გამოყენების ცოდნის აუცილებლობა. ეს იყო საკმაოდ საინტერესო გამოწვევა და შეიძლება ვთქვათ, რომ ის საკმაოდ წარმატებულად დავძლიეთ. თუმცა ამ ყველაფერს ჰქონდა თავისი მინუსი. მაგალითად, ბავშვი შეიძლება იყოს ონლაინ, მაგრამ ის არ ესწრებოდეს სასწავლო პროცესს, გაპარული იყოს. დროში შეზღუდვის გამო, გაკვეთილების სრულფასოვანი ჩატარება შეუძლებელი იყო. რეკომენდაცია არის, რომ ბავშვები დიდხანს არ მივაჯაჭვოთ ინტერნეტს და მათ ჯანმრთელობას არ შევუქმნათ საფრთხე“, - განმარტა რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა.

ჩვენს კითხვაზე, როგორ წარმოუდგენია მას, როგორც პედაგოგს, პირველკლასელთა ონლაინ სწავლება, ამბობს, რომ მისთვის ეს წარმოუდგენელია და სკოლები სხვადასხვა გეგმაზე მუშაობენ.

„ვფიქრობთ გამოსავალზე და შესაძლებელია პირველკლასელები მთლიანად დისტანციურ რეჟიმზე არ იყვნენ. ყველა სკოლას ექნება ინდივიდუალური „ბ“ გეგმა. სექტემბრისთვის უკვე გვექნება კონკრეტული გადაწყვეტილება მიღებული ამ თემაზე. ამ ეტაპზე რა გეგმებსაც განვიხილავთ, ყველა სკოლის დირექტორი მოიაზრებს პირველკლასელების დაშვებას სკოლებში“, - ამბობს კახა ფარცვანია.


Print Email
FaceBook Twitter
დაფინანსებული
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში სხვადასხვა ინფრასტრუქტურული პროექტის განხორციელება აქტიურად მიმდინარეობს.
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში საბავშვო ბაღების მშენებლობა-რეაბილიტაცია აქტიურად მიმდინარეობს.
„ქეა კავკასია“ ახორციელებს პროექტს ,,ფერმერთა საველე და ბიზნეს სკოლა“(FFBS), რომელიც მიზნად ისახავს მცირე და საშუალო მეწარმეების შემოსავლის, მოგებისა და მედეგობის გაზრდას, გენდერულად ტრანსფორმაციული და კლიმატ-
დღის სიახლეები
21 / ნოემბერი 2024
დევნილთა, ეკომიგრანტთა და საარსებო წყაროებით უზრუნველყოფის სააგენტო სტიქიური მოვლენების შედეგად დაზარალებულ 251 ოჯახს სახლებს შეუსყიდის. ამის შესახებ ინფორმაცია უწყებამ საკუთარ ვებ გვერდზე გამოაქვეყნა.
21 / ნოემბერი 2024
მექორწინე ოჯახებს შორის არსებული ეკონომიკური ვალდებულებების თვალსაზრისით უკანასკნელ მოვალეობას შეადგენდა ,,აკვნის მიყვანა“.
21 / ნოემბერი 2024
საქართველოს მოქალაქე ირაკლი ბებუა, რომელიც ოკუპირებული აფხაზეთის "ხელისუფლებამ" 2020 წელს დააკავა და ცხრა წლით თავისუფლების აღკვეთა მიუსაჯა, შესაძლოა 2025 წლის მარტში გაათავისუფლონ. ამის შესახებ რადიო
ოდაბადეშ კინოხონი
21 / ნოემბერი 2024
დადიანების სასახლეთა საგანძური
მთავარი საინფორმაციო გამოშვება
ჩვენი თვითმმართველობა
არქივი
ამინდი
ზუგდიდი 17 °C
img
სოხუმი 15 °C
img
ფოთი 15 °C
img
მესტია 5 °C
img
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.