მიმდინარე წლის სექტემბერში ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის აკვატორიის ფსკერის დაღრმავებით და ტალღისმჭრელის პროექტირების მოსამზადებელი სამუშაოები დაიწყო. ამის შესახებ "ანაკლიის საზღვაო ნავსადგურის" მიერ
2025 წლის სახელმწიფო ბიუჯეტის პირველადი პროექტის მიხედვით, ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტისთვის საჭირო წყლის ინფრასტრუქტურის მშენებლობა 150 მლნ ლარით დაფინანსდება.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის ლევან დავითაშვილის განცხადებით, ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტთან დაკავშირებით, სამუშაოები უკვე მიმდინარეობს.
ანაკლიის პორტის ინფრასტრუქტურის მშენებლობაზე ბელგიურ კომპანია „“Jan De Nul”-თან მოლაპარაკებები დასრულდა და ხელშეკრულება გაფორმდა. ამის შესახებ ინფორმაციას „ანაკლიის საზღვაო ნავსადგური“ ავრცელებს.
სამეგრელო-ზემო სვანეთის მზარდი ტურისტული პოტენციალისთვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტი საზღვაო სეზონია. მრავალფეროვანი ლანდშაფტი რეგიონს განსაკუთრებულად მიმზიდველს ხდის. შესაბამისად, ზაფხულში
სამეგრელოში ცხენი მხოლოდ გადაადგილების საშუალება არ იყო ის ღირსების, ტრადიციის და რწმენის სიმბოლო გახლდათ.ბიჭისთვის ცხენზე პირველად ჯდომა კაცად გახდომის საწყისად ითვლებოდა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.