Brand Finance – მა აშშ–ს წამვანი 500 ბრენდის რეიტინგი შეადგინა, რომლის თანახმად, Apple ყველაზე ძვირადღირებულ ბრენდად აღიარა.
- კვლევის თანახმად Apple $104,7 მილიარდად ფასდება,
- მეორე პოზიციაზეა– Google $68,6 მილიარდით,
- მესამეზე - Microsoft с $62,8 მილიარდით,
- მეოთხე ადგილზეა – Verizon ($53,5 მილიარდი),
- მეხუთეზე - General Electric ($52,5 მილიარდი),
- მეექვსეზე - AT&T ($45,4 მილიარდი).
- ათეულის ბოლო პოზიციებზე არიან Amazon.com ($45,1 მილიარდი),
- Walmart ($44,8 მილიარდი),
- IBM ($41,5 მილირდი)
- Coca-Cola ($33,7 მილიარდი).
- US 500 ბრენდების ღირებულება Brand Finance–მა 2014 წელს პირველად გამოაქვეყნა.
მასალის გამოყენების პირობები