ზუგდიდში რუსთაველის ქუჩაზე მოქალაქემ მიუსაფარი ძაღლი, სავარაუდოდ ტირის თოფით მოკლა. ამის შესახებ მოქალაქემ ინფორმაცია სოციალურ ქსელში გაავრცელა. როგორც თავად წერს ფაქტი ორი დღის წინ მოხდა.
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ხელშეწყობით, ზუგდიდში, ასევე სოფელ ტყაიასა და რუხში პროექტის "კულტურა საზღვრებს გარეშე" ფარგლებში
მსახიობი ზურაბ ანთელავა ზუგდიდის შალვა დადიანის სახელობის პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრის სამხატვრო ხელმძღვანელის თანამდებობაზე გამოცხადებულ კონკურსში მიიღებს მონაწილეობას. ინფორმაცია მან რადიო "ათინათს" დაუდასტურა.
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაწულუკუში ავარიის შედეგად დაშავებული ქალის მდგომარეობა მძიმეა. ავტოსაგზაო შემთხვევა შაბათს მოხდა. არსებული ინფორმაციით, ერთმანეთს მსუბუქი ავტომობილები შეეჯახნენ.
ზუგდიდის პირველი საჯარო სკოლის ჭიშკარზე სამოქალაქო აქტივისტებმა მახათები ჩამოკიდეს. ამით ახალგაზრდებმა დირექტორის, ნინო გოგინავას მიერ სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებული კომენტარი გააპროტესტეს, რაც მათ მიერ ზუგდიდში ძეგლებისთვის ანტიოკუპაციური თვალსახვევის
დეველოპერულმა კომპანია „მარმაქს ჯორჯიამ“ და „თიბისი“ ბანკმა ემიგრანტებისთვის და საქართველოს მოქალაქეებისთვის შეიმუშავა გადახდის განსხვავებული მოდელი, რომელიც მაქსიმალურად ხელმისაწვდომია ბინის მყიდველისთვის.
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.