კორონავირუსის პანდემიის პირობებში ქვეყანაში შექმნილი მდგომარეობის გამო ფერმერები საარსებო წყაროს დაკარგვის საშიშროების წინაშე დადგნენ. სავაჭრო ობიექტების დახურვის შემდეგ ფერმერებმა სასოფლო-სამეურნეო პროდუქციის რეალიზაცია ვერ მოახერხეს.
აქედან გამომდინარე, რადიო
"ათინათმა" წამოიწყო პროექტი, რომელიც მცირე მეწარმეების დახმარებას
ითვალისწინებდა. კერძოდ,
რადიოს ფეისბუქ გვერდის საშუალებით ავრცელებდა ინფორმაციას ფერმერებისა და მათი პროდუქციის შესახებ.
მეყვავილე ლევან ბერულავა ამბობს, რომ მას შემდეგ, რაც რადიო
"ათინათის" გვერდზე მისი საქმიანობის შესახებ
ინფორმაცია გავრცელდა მომხმარებლებმა აქტიურობა მალევე დაიწყეს.
„უამრავი გამოხმაურება მქონდა. პრაქტიკულად, იმ დღიდან ძალიან ბევრი გვირეკავდა, გამოხატავდნენ დაინტერესებას. ისეთი პერიოდი იყო, რომ რეალიზაციას ვერ ვუკეთებდით ჩითილებს. თქვენი პროექტი ჩვენთვის ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა. მთლიანად გავყიდეთ ყვავილები, საერთოდ არ დაგვრჩენია. მოთხოვნა მეტი იყო, ვიდრე მიწოდება“, - გვითხრა ლევან ბერულავამ.
"როგორი მადლობელი ვარ ვერ წარმოიდგენთ, ყველაზე დიდი რეკლამა ჩემთვის თქვენი პროექტი აღმოჩნდა", - ასე დაიწყო ჩვენთან საუბარი ფერმერმა ნანა ფიფიამ. მისი თქმით, მიუხედავად იმისა, რომ ის წლებია მარწყვის მოყვანით არის დაკავებული და ხალხი მის პროდუქციას კარგად იცნობს, "ათინათმა" მისი მოსავალი გადაარჩინა.
„კარგად მიცნობენ ჩემი თანამოქალაქეები, მაგრამ თქვენთან გამოქვეყნებული
განცხადების შემდეგ მომხმარებლების რაოდენობა გაორმაგდა. ძალიან დიდი პრობლემების წინაშე რომ დავდექი,
"ათინათი" დამეხმარა ყველაზე უფრო. რა თქმა უნდა კლიენტების რაოდენობა გამეზარდა, პრაქტიკულად გაორმაგდა. შინ მიტანის სერვისი გვქონდა დანერგილი და საერთოდ არ დამრჩა მარწყვი“, - ამბობს ფერმერი.
35 წლის მანძილზე ყველაზე რთული გაზაფხული ახალაიების ვარდებს დაუდგათ. როგორც ოჯახის რძალი გვიყვება ყვავილების რეალიზება მთლიანად ვერ მოახერხეს, მაგრამ ხარჯი ამოიღეს.
„რადიო
"ათინათის" სიუჟეტმა და პოსტმა შედეგი გამოიღო. თქვენი დამსახურებით ზარალი არ გვაქვს, რაც შეიძლებოდა გვქონოდა. რომ არა ეს თქვენი პროექტი და სოციალური ქსელები, ფაქტობრივად, სრულად ზარალზე გავდიოდით. მიუხედავად იმისა, რომ ათეულობით წელია ყვავილები მოგვყავს, ბევრმა არ იცოდა ჩვენს საქმიანობაზე, მათ შორის, ჩვენმა მეზობლებმა და ნაცნობებმა. სიუჟეტის ნახვის შემდეგ მოდიოდნენ ათვალიერებდნენ, ყიდულობდნენ. მომხმარებლებს ჩვენ თვითონაც ვაწვდიდით თაიგულებს. თუ სეზონზე 10 000 ლარი გვქონდა შემოსავალი, წელს 3000 ლარის გავყიდეთ და ეს იმას ნიშნავს, რომ ხარჯი ამოვიღეთ“, - თქვა მაკა კოდუამ.
მიუხედავად არსებული ვითარებისა, ფერმერები იმედს არ კარგავენ და მომავალი წლისთვის მეტი ენერგიით და მონდომებით ემზადებიან.
მასალის გამოყენების პირობები