ზუგდიდის სოფელ ახალაბასთუმნის 33-ე საარჩევნო უბანზე ხმაური და დაპირისპირება იყო. ადგილზე ენმ-ის წევრები და მმართველი გუნდის მხარდამჭერები ერთმანეთს დაუპირისპირდნენ.
ზუგდიდის სოფელ რუხის #64-ე საარჩევნო უბნის შენობაში, კენჭისყრის ოთახიდან 5 მეტრში მდებარე ოთახში სუფრაა გაშლილი. როგორც ადგილზე რადიო „ათინათს“ უთხრეს, საკვები
"ლელო საქართველოსთვის" ზუგდიდის მაჟორიტარი დეპუტატობის კანდიდატმა ალექსანდრე ახვლედიანმა საკუთარი არჩევანი ზედაეწერის 102 - ე საარჩევნო უბანზე დააფიქსირა.
"ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის" ინფორმაციით, ზუგდიდში #3-ე საარჩევნო უბანზე, რომელიც გამსახურდიას ქუჩაზე მდებარეობს მმართველი პარტიის აგიტატორები ფულს არიგებენ.
ზუგდიდის სოფელ ტყაიაში, #71 საარჩევნო უბანთან ხალხმრავლობაა. უბანზე ამომრჩევლების რიგებია. სამართალდამცავები ადგილობრივებს რეკომენდაციების შესაბამისი დისტანციის დაცვისკენ მოუწოდებენ. ამასთან, მოქალაქეების სიმრავლე შეინიშნება საარჩევნო უბნის სიახლოვესაც.
"ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა" - გაერთიანებული ოპოზიცია "ძალა ერთობაშიას" მაჟორიტარი დეპუტატობის კანდიდატმა მალხაზ ჯალაღონიამ ხმა საკუთარ არჩევანი ზუგდიდის #16 საარჩევნო უბანზე დააფიქსირა.
ზუგდიდის #27 მაჟორიტარულ ოლქში ყველა საარჩევნო უბანი დარღვევებისა და ექსცესების გარეშე გაიხსნა. ამის შესახებ ჟურნალისტებს #67 საოლქო კომისიის თავმჯდომარემ მირანდა მესხმა უთხრა.
ეუკარბონი საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მედიკამენტია, რომელიც იმ დროს უნდა მიიღოთ, როდესაც ყაბზობა და მასთან დაკავშირებული სიმპტომები "შემოგიტევთ".
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში ფონდი „სოხუმის“ ფორუმ-თეატრის წარმომადგენლების ჩვენება გაიმართა, რომელშიც მონაწილეობდნენ ახალგაზრდული ჯგუფი და ურთიერთდახმარების ქალთა ჯგუფი.
„მე-16 ელემენტის" და „ნაციონალიზმისა და კონფლიქტის კვლევის ინსტიტუტის“ (ISNC) , “Digital Interaction for Peace” / DIP Project-ის ფარგლებში გადაიღეს დოკუმენტური ფილმი სახელწოდებით "თაობა კონფლიქტს მიღმა".
სამეგრელოში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობოდა მიცვალებულის კულტთან დაკავშირებული ცერემონიალის შესრულებას. მიცვალებულზე ზრუნვას სათანადო მოვლით და გამოწყობით იწყებდნენ.ამ პროცესს ერქვა რწკინუა.დღევანდელ გადაცემაში საუბარია ,ყველა იმ რიტუალზე და პროცესზე რომელიც აუცილებელობას წარმოადგენდა გარდაცვალებიდან დაკრძალვამდე.ასევე ხაზგასმითაა ღნიშნული ,,ნიშანიშ" რიტუალი .მიცვალებულის მოსაგონებლად მის ტანსაცმელს 40 დღეს გააჩერებდნენ.ძველი მეგრული რწმენის თანახმად,მიცვალებულის სული ამ ვადის მერე ტოვებდა ოჯახს.
სამეგრელოში გავრცელებული ტანსაცმლის კომპლექსების მიხედვით მეგრელები საშინაო ჩაცმულობისგან, ასხვავებდნენ სადღესასწაულო და საგარეო ჩაცმულობას, რომელსაც უწოდებდნენ ,,სადიარო"/ ,,სასუმარო"" მუკაქუნალს.საგარეო ჩაცმულობის ელემენტებზე,საუკეთესო სანაჭრე მასალა იხარჯებოდა და შესამკობადაც მრავალი საშუალება იძებნებოდა.ამიტომაც სამეგრელოში საგარეო სამოსს ,,სამედიდუროს" უწოდებდნენ.დღევანდელ გადაცემაში დეტალურადაა აღწერილი როგორი იყო ქალის სამოსი XIX საუკუნის მეორე ნახევრისა და XX საუკუნის დასაწყისში.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.